Bloggpausen behövs nog inte längre

Har varit helt uppe i engelskan, men nu när provet är gjort så finns det ingen anledning att hålla inne med mitt spännade liv som ni så suktar efter att läsa om.
Jag fick en kommentar här på bloggen där någon skrev att Rosanna är fulare än Kenza (antagligen nån fjortis som såg Rosannas imitation på Kenza som ett påhopp mot Kenza, när det snarare var något av en komisk hyllning)
Grejen med denna kommentaren var att jag blev så väldans glad. Ett teckan på att man börjar arta sig i bloggvärlden är att folk börja kasta smuts i bloggen. Jag kan inte ens bärga mig till nästa elaka kommentar kommer flygande.

Snart får nog jag också komma på Bloggmingel i Stockholm.

Nu ska jag titta på En Vampyrs Bekännalse. En av de bättre filmer som gjorts. Brad Pitt, Tom Cruise, Antonio Banderas, Kirsten Dunst....se den vettja!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag fattar inte hur du pallar! Du har verkligen inget vettigt att komma med! (Blev du glad?:D) Haha! Vad konstigt jag tänker likadant.. Jag skulle också vilja ha lite elaka komentarer! Vi kanske får inse det. Det finns bannemig inget att kritisera hos oss!

2008-03-13 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0