En sak till

Det fortaste sättet att kommunicera med min syster är numera genom bloggen så därför:

Rosanna, när den 25:e kommer med ljus i sin krona och vändstekta ägg, vill du då åka på en liten shoppningtur med mig till Väla? Käga lite wookade risnudlar, gå på H&M, diskutera flytningar i underlivet, spana in medelålders män, köpa godis på Tasty House änd stuff lajk thät.

Om inte syster har lust så kan man anmäla sig i min tävling "En heldag med Box" där du ska motivera varför just du är värd att få spendera en HEL dag med mig. Det kommer förmodligen ta lite tid att gå igenom alla anmälningar men jag drar en vinnare inom en snar framtid!

Om jag själv har lust att shoppa efter den 25:e vill säga...sånt vet man ju aldrig. Det är ju en halv evighet dit.

Kommentarer
Postat av: sanda

Vill du tjäna pengar på din blogg ? Gå då in på min blogg och klicka på annonsen som ligger lite längre ner!

2008-03-12 @ 16:50:35
URL: http://eemotion.blogg.se
Postat av: Syster!

Jag ställer så gärna upp, så därför ber jag dig att inte starta en tävling, för jag lovar att jag har inte en chans. Ä usel på alla tävlingar. Minns du monopol när vi var små?

2008-03-12 @ 21:17:21
URL: http://nosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0