Helg

Ja, nej...denna helgen var inget vidare faktiskt. Hade sett fram emot att ha roligt i fredags, men däckade i hallen innan klockan ens slagit 01.00
Resten har inte heller varit något att direkt hurra för, men det är väl mitt straff för att jag har haft lite för roligt i lite för många år nu:-) Idag står "engelskaplugg" på schemat och jag tror faktiskt att det kommer att bli det roligaste hittills denna helgen. Jag får åtminstone känna att jag gör någon nytta.

Eller nja. Det roligaste var att få hämta hem Agnes från Mamma och Pappa. Det lilla livet har inte slappnat av på två dagar pga. att Tjocke-Stina (Rosanna och Jockes katt) har terroriserat henne hela helgen.

"Man behöver inte ha så jävla roligt HELA tiden..." Det brukade far min säga till oss när vi var små.

Nu ska jag plugga...och kanske äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0