Morgonstund har guld i mund

Denna dagen har börjat mycket bra! Ljust redan halv sju så nu börjar piggheten (som varit borta hela hösten och vintern) komma tillbaka. Eftersom jag inte har någon bil just nu så har jag promenerat till Coop och köpt god fralle-frukost. En liten besvikelse att det tog mindre än 10 minuter att gå dit då jag hade sett fram emot lite motion. Och att gå utan nån slutdestination bara för att gå är helt omöjligt för mig (eller nej...bara helt ultratråkigt)

Närmast på schemat står frukost, High School Musical (som jag inte sett än) och matteplugg. Vad mucket man hinner med när man går upp tidigt.
Vid lunch har jag en mattelektion och efter den ska jag plugga engelska och handla på systemet. Ikväll blir det görltalk med Meems, det har jag längtat efter!

Nu "plingar" nog snart ägget...

image242

Och så en bild på Katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0