Skärp mig!

Känner att min hälsa är på nedgång...
Hela jag känns flottig. Min hud är lika oljig som en manskropp i en body builder-tävling. Nej, nu pallar jag inte känna mig onyttig, fettig och glåmig längre. Jag sätter en tusing på att mina vener badar i talg och att jag har små kolonier av talg runt hela blodpumpen. Så känns det i alla fall. Får se hur länge denna hälsopanik håller i sig.

Har blivit för mycket Mc Donalds, kinamat, Pringles och godis på sistone...

Ikväll åt jag i alla fall:

image255
Huvudrätt: Potatis och grönsakssallad

image256
Efterrätt: Hallon, mango, ananas och passionsfrukt

Så får vi välan se hur länge jag kommer ihåg att jag ska vara nyttig.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

shit vad du är nyttig=)
och det ser så himla gott ut!
hoppas allt är bra med dig!

2008-03-26 @ 21:09:43
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0