Tack och adjö för idag (klapp, klapp, klapp)

Nu är skoldagen slut för idag.
Har blomkål på spisen och till det blir det bacon och kanske lite snabbmakaroner. Några gurkskivor kan också få följa med.

Har ingen aning om vad jag ska göra efter att jag intagit denna mastodont-lunch, men jag antar att jag plockar fram engelskaböckerna eller sover. Kanske slår jag på stort och åker till Väla, men det är högst osannolikt eftersom jag inte besitter några större summor pengar att spendera. Kanske följer jag med syrran på spinning (om hon nu ska dit) eller så låter jag bli.

Nej, jag tror bannemej att jag ska räkna ifatt på matten. Fy vad stolt jag kommer bli över mig själv då. Ja, efter lunchen beger jag mig till biblioteket. Jag är redan stolt över att jag ens kom på tanken.

Nu kokar blomkålen...

Kommentarer
Postat av: Karolina

jaha, så du ville också spinna? Jag var där ju idag!

2008-03-03 @ 19:07:49
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0