Helgen

Dålig uppdatering på sistone!

Helgen har varit blandad i rolighetsgrad.
I fredags var jag, Rosanna och Jocke hos mamma och pappa och grillade och det var jättemysigt. Senare på kvällen (efter att vi åkt därifrån) var det inte alls lika roligt. In fact så vaknade jag upp med mongolidögon på lördagen.
Sen på lördagskvällen var allt trevligt igen och jag gick hem till Jocke och Rosanna och tittade på Dolly Parton. Hur jäkla bra är inte hon!? Hon är helt amazing. Måste fixa en cd i bilen.
Mot slutet av kvällen Var Rosanna väldigt krasslig (ja, sjuk på riktigt faktiskt) och Jocke tittade med ett öga. Jag och Victor beslutade oss för att dunsta.
Kvällen blev tidig även igår alltså. Somnade innan 01.00 både i fredags och i lördags tror jag. Ganska skönt.

Jocke är så himla rolig. Deras katt fäller jättemycket hår så han bestämde sig för att göra slag i saken. Han dammsög den, kammade den, rollade den med klisterrullen och badade den. Tror ni att det hjälpte? Inte det minsta!:-D

Nu börjar snart "Sanningens ögonblick"...det är lite kul tycker jag.

Nästa helg vill jag dansa! Tror jag...:-)

image342
Blommor till Mimsmums!







Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad fin du är! Det värme verkligen ska du veta.. vad fina påskliljor, från balkongen? :) Puss & Kram, Mimmi

2008-05-04 @ 23:00:45
URL: http://mumsich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0