Helsingör!

Gårdagen/kvällen/natten var mycket lyckad! Klockan 14.04 tog Jag, Rosanna, Karolina, Jeanette, Erica, Victor och Tuss tåget till Hbg för att sedan åka vidare till Helsingör för picknick vid slottet! Senare joinade även Frida och Kim. Vi hade verkligen kul:-) Vid åtta åkte vi till Hbg och Tivoli för att se Jocke och Staffan spela. 00.34 tog vi tåget till Ä-holm och större delen av gänget gick till Bahnhof. Jag tillhörde dock inte den skaran. Man hade ju ändå "varit igång" sedan klockan tre!

En av höjdpunkterna var när Victor och Tuss transporterade vår brinnande engångsgrill med hjälp av Ericas kryckor. Man fick inte grilla innanför slottsmuren. Det blev också väldigt komiskt när jag skulle förklara att jag hade stuckit mig med kniven i gommen. "Jag sög av den och petade mig där bak" Det lät hemskt fel. Detsamma när Karolina sa "Jag ska sola mitt hål..." (Hon hade hål på leggingsen)

Här kommer i alla fall lite bilder!

image345
Erica på tåget med kryckan i högsta hugg

image346
Jag och Jeanette njuter av solen

image347
Vår goda mat som tog evigheter att grilla

image348
Karolina solar sitt hål. Blev det nåt märke?:-)

image349
Ser ni muren? Studenten-flashbacks

image350
4 år igen s

image351
Syster på filten

image352
Staffan i rutigt och Jocke vid trumsetet

Det var allt för den här gången. Nu ska jag tina lite räägor och titta klart på Sanningens ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

jo man får lite flashbacks av kronoborg=)

2008-05-12 @ 09:37:47
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Malin

Jag önskar att jag hade varit där! 9 dagar kvar tills ni kommer!

2008-05-12 @ 14:06:55
URL: http://achelois.blogg.se
Postat av: karolina

Haha, nej inget märke :D!

2008-05-12 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0