Jag försöker i alla fall. Eller...gör jag det?

Antingen så lider jag av för tidig demens, alzheimers eller nån annan sjukdom eller så är jag bara lite dum i huvudet. I förrgår glömde jag min tvätt på kvällen. När jag skulle hämta den på morgonen var tvättstugan låst, dvs. nån annan tvättade. Och där låg verkligen ALLA mina trosor i torktumlaren. Jag ställde mig och väntade och blev väldigt glad när jag såg att det var en tjej som tvättade.
Igår skulle jag tvätta igen och glömde tvätten igen. Hämtade den vid midnatt.
Igår skulle jag även vara duktig och göra rent mina vita tygskor. Jag tappade därför upp vatten i en kastrull med lite tvättmedel i och tänkte att jag kunde sätta på plattan bara för att få det lite extra varmt.
Kastrullen glömde jag och det var nära att allt vatten hade kokat bort, men jag hann i sista stund. Det luktar i alla fall gott av tvättmedlet i hela lägenheten.
För en halvtimme sedan befann jag mig på biblioteket för att räkna matte, men hade jag någon mattebok med mig?

Tankarna är liksom goda, men det blir bara fel...

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

lite tankspridd? :-D

2008-05-15 @ 10:17:53
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0