London bridge is falling down

Min dator har kraschat och går inte att starta.
Sitter hos mamma och pappa nu. Pluggar mycket bättre här (så vad gör jag då vid datorn?)
Jag är orolig för att allt på datorn är borta. Har sparat de flesta av mina bilder på back-upen men nog inte de som togs undet "petbruds-tiden":-( Dessutom har jag en hel uppsjö av illustrationer som jag gjort på datorn och diverse designprojekt. Well well, det är ju världsliga saker...egentligen.
Störigt att jag hade antecknat det viktigaste från alla kapitlen i rättskunskap (som jag ska ha prov på imorgon) Nu känner jag mig inte motiverad att börja om och jag har inte ens tid.
Jag känner mig konstig. Jag orkar inte bry mig om att jag inte har pluggat till vare sig rättskunskapsprovet eller Matte C provet. Jag är bara glad över att jag inte är så ledsen som i London. Vill inte dränka mig i en massa plugg och förstöra glädjen:-)

Förresten fick jag MVG på eng.provet jag skrev igår som jag knappt hade pluggat till. Läraren hade till och med skrivit "Bra prov!" Jag behöver nog inte hålla på och plugga så mycket....intalar jag mig:-)

Kommentarer
Postat av: karolina

tråkigt med datorn! Kul med MVG:et :D!

2008-05-28 @ 19:57:34
Postat av: mimmi

Hej Bobbo'n!
Vad skönt o höra att du är hemma igen, mindre roligt o läsa om att London inte var vad ni förväntat er :( Jag har haft krångel med mobilen därav jag inte svarat, har haft en annan nu några dagar. Ska byta till abonnemang *stora damen, va* :D Kan vi inte höras i veckan/helgen? Rentav ses? Här händer det saker var dag, jobbar nu i affären.. passa på i dagarna 50 % på ALLT nu innan vi slår igen ;) Puss på daj! /Mimmi

2008-05-28 @ 23:43:37
URL: http://mumsich.blogg.se
Postat av: tuss

jag fixar datorn!

2008-05-29 @ 00:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0