Luxury

Jag har ett ilands/lyx-problem. För många killar addar mig på msn och de skriver och skriver och skriver...och jag ignorerar och ignorerar och ignorerar. Samtidigt får jag så dåligt samvete om jag skulle blockera dem. Dessutom kan de ju komma till användning någon gång i framtiden.

Nej. Jag ska INTE ta bort min sida på mötesplatsen. Tror att det betyder otur. Som om man bestämt sig för att man inte är tillgänglig längre eller något sådant dumt. Som med Rabies*piiiip* till exempel:-) Jag får stå ut med att jag får 1874587 st "Där?" om dagen. Eller okej...inte riktigt.

Är msn ute förresten? Är det facebook som rular?
Jag kan inte det där med facebook. Jag tycker att det verkar ologiskt, tråkigt och krångligt.
Nu ska jag äta. Det blir nog fisk som vanligt. Min kropp måste verkligen vara fylld med omega 3.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

jag skulle kunna tro att fredag går bra, ska kolla om jag kan ha bilen bara trots att det är martins vecka med den haha

2008-05-05 @ 15:43:20
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: tuss

ett ord: Veckohandla!

2008-05-05 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0