Nästa gång jag åker på semester ska jag åka till Strövelstorp och tälta i Örjaparken

London var skumt. Staden försvann i allt annat som hände. Så jag antar att det inte är Londons fel att jag för tillfället hatar London. Skitstaden London. Äckliga London. Bajs-London.
Helgen då jag dränkte mina sorger i alkohol.

Nåväl. Stundvis (även om de var få) så var det trevligt! Det var roligt att träffa Malin och Carro och jag var ju faktiskt glad de gånger då jag var full även om det inte vägde upp ångesten jag hade dagen efter. Ekorren var söt. Affären Malin visade var en riktig upplevelse. Resan upp till Göteborg var jättekul! Mockingbirds spelning får jag ju inte glömma! Dem var fan bra. Hm...nu börjar det tryta. Och just det. Det var roligt när Victor sa jättehögt "Jag snubblade på en jävla KANT!" Malin kontrade med att han nog inte borde säga det högt i London.

I övrigt. Nej. London är ditt Malin, varsågod, ta det, behåll det!
Återigen, det var inte Londons fel, förlåt. Staden är amazing. Synd bara att jag missade London när jag nu ändå bemödade mig med att ta mig dit.

Nu är jag hemma och jag har världens migränanfall och 5 prov i veckan med start imorgon då jag har 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0