Nu är jag fri!

Eller nästan i alla fall. Lite grejer kvar i skolan nästa vecka, men knappt något som är värt att nämna.
Matteprovet gick bra! Det tror jag i alla fall. Det kändes som ett klart VG!:-)

Jag var så säker på att det hade gått bra på provet att jag slöade till rejält på sista uppgiften (som man tydligen ska behöva en timme på sig för att räkna ut) Man skulle kunna säga att jag sket i den uppgiften. Handlade om några förbannade rispaket. Jag äter inte ens ris. Väldigt sällan i alla fall.

Nu ska jag unna mig själv att göra lite fins i lägenheten. Jag bor just nu som ett mögsvin som pappa skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

ja vi får faktiskt försöak ses sanrt, på tok för långe sen! hör av dig när du kan så ska ja se om ja kan då med ,-)
kramar

2008-05-30 @ 16:00:14
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0