Prisa herren!

Inte förrän nu, efter flera års plaskande, har jag provat Apotekets Absolut Torr. Varför (och jag menar verkligen VARFÖR) har jag inte provat den tidigare? Idag har jag inte svettats en enda droppe under armarna och då utmanade jag ändå produkten genom att ta den mest åtsittande t-shirt jag kunde hitta.
4 timmars matteprov - ingenting!

Nu kommer jag kunna ha på mig vilka kläder som helst! Till och med den silkiga toppen som jag blir svettig under armarna av bara jag skymtar den i garderoben.
image367
Den ser inte mycket ut för världen med halledag säger jag bara. Ett nytt liv för 51 spänn!;-)

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

haha jagh ar inte heller testat den.. kanske värt ett besök till apoteket då för att slippa fula ringar :-D

2008-05-30 @ 17:05:03
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Erica

JAG VET! Den som kom på Absolut torr borde få The Nobel price of sweat!

2008-05-30 @ 19:00:28
URL: http://jarlette.blogg.se
Postat av: tuss

den har räddat många annars blöta utekvällar!

2008-06-02 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0