Snart så

Två prov gjorda. Excelprovet (som jag varit mest nervös över) gick jäääkligt bra. Jag kan ju inte ens excel! Klurar man lite, letar och använder fantasin så blir det rätt till slut! Och jag som inte ens varit på hälften av lektionerna. Jag känner mig stoltisch. Det är nästan så man får dåligt samvete när de som sliter som djur nätt och jämnt når upp till ett G.
Engelskaprovet gick hyfsat (för någon som bestämt sig för att aldrig prata det hemska språket igen)

Nu ska jag sova, sen ska jag städa, sen ska jag vara nervös och sen får vi se.
Imorgon är det plugg 09.00-läggdags, med paus kl. 14.40 då det är engelska nationella. Paus och paus...

Håret är mörkare nu förresten, känner mig mycket nöjd!
Det dyker kanske upp nån bild så småningom.

Hujedamig

Kommentarer
Postat av: Malin

Men varför var du depressed? Ja, jag älskar mitt London.. Men snart kommer jag hem och terroriserar er!:D

2008-05-27 @ 17:33:52
URL: http://achelois.blogg.se
Postat av: tuss

well, jag är glad (för vad jag fattade) så löste det sig lite iaf.. utan några som helst belägg för min uppfattning lala..

2008-05-27 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0