Tisdag morgon

På senaste tiden har jag börjat tänka jättemycket på hur jag kör. Det där kommer i vågor. Nu kör jag precis efter vad jag fick lära mig på körskolan och varje ny runda är som en uppkörning. Jobbigt ibland, men kul ibland. Jag känner mig hemskt duktig när jag stannar bilen och konstaterar att jag varit en utmärkt förare på alla plan. Jag har lite konstiga saker för mig...
Men så är det det här med att blinka. Min körlärare sa alltid att man ska blinka så fort man kan se vad det står på skylten dit man ska. Mitt problem är att jag inte ser någonting. Jag har så dålig syn att jag ser vad det står på skylten efter att jag passerat den.

Synsam nästa.

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

vad dutkgi du e hehe
själv är jag dålig på att tänka på hur jag körde när jag övningskörde och sånt.. jag bara kör...

2008-05-06 @ 10:40:38
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0