Jasså, här har vi na'!

Jasså nu passar det!?! Ja, faktiskt.
Gick upp 07.10 för att köra till stationen 07.30 för att i sin tur ta tåget till skolan 07.45 för att i sin tur vara där lagom till 09.00 då lektionen börjar.
Victor hade dock fått med sig bilnycklarna.
Jag får cykla istället.
Victor hade tagit min cykel, samt fått med sig cykelnyckeln till sin egen i samma veva.
Jag får ta tåget 08.45 istället och bli en timme försenad.
Jag promenerar till stationen, tåget inställt.
Så här sitter jag nu...

Det har hänt hiskeligt många roliga saker sen jag skrev sist.

En av dem var när vännerna överraskade Mig, Victor, Rosanna och Jocke i Mosebölle, Danmark, och det blev en hejdundrande fest! Chocken från när de klev in där i vardagsrummet har nog inte lagt sig än.



Och här har vi en bild från den kvällen...


För övrigt har jul, nyår, jullovet osv, varit helt über. Livet är roligare med en livskamrat. I alla fall tycker jag det 98% av tiden.


Kommentarer
Postat av: nik

You go!

2009-01-23 @ 12:13:12
Postat av: Erica brorsdotter

Jag saknar att umgås med dig:( Jag gillar min faster rebecca..! :D men vi ses på onsdag. krammis

2009-01-23 @ 23:51:06
Postat av: Erica

And she´s back!:)

2009-01-26 @ 16:18:04
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0