Jobbets baksida

Idag hände en rolig sak på jobbet.
Jag var ute på lagret på Foma och skulle städa en toalett där, men upptäckte att dörren var låst, varpå jag ställde mig några meter ifrån och väntade på att personen där inne skulle torka sig, spola, tvätta händerna...ja, ni vet! I alla fall. När han kom ut såg jag att det var en kille som brukar hälsa väldigt glatt på mig, men idag...idag, gott folk - ingenting. Han sprang snabbt fram till en pärm och stirrade djupt in i den och låtsades att han inte såg mig. Fast det gjorde han. Jag stod trots allt bara en meter ifrån honom.

När jag sedan går in på toaletten slår den emot mig, stanken. Han skämdes för sitt bajs som vore vi i förstastadiet av en relation. Jag kunde inte låta bli att skratta för mig själv. Det var så komiskt. Han skämdes och dessutom tvingades jag gå in precis efter att han gjort nr 2. Snacka om ömsesidig förnedring!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Naw! Fan vilken jobbig situation!

2009-07-22 @ 16:52:56
URL: http://cindylarsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaah!!!!!!

2009-07-22 @ 19:07:42
URL: http://parvift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0