SKOLA SKOLA SKOLA

Har massor att göra, men jag kan inte. Magen drar lixom ihop sig till en boll så fort jag tänker på att jag måste skriva klart den där rapportjävorn! Jag tänker lite såhär. Den ska vara inlämnad imorgon klockan 12 vilket betyder att jag måste ta tåget 10.04. Det gör ju att jag har en bra bit över 12 timmar att skriva, det fixar sig...

Rapporten jag ska skriva ska förklara arbetsgången i en uppgift som gick ut på att göra tre liknande affischer för tre givna event, som ska locka högstadieelever. På rapporten har jag faktiskt bara 3 sidor kvar att skriva. Det var nog själva affisch-arbetet som var det jobbiga.



HÄR ÄR AFFISCHERNA:








Jag är bannemej skitnöjd. Speciellt för att jag lyckats komma undan de färger jag oftast använder OCH för att jag har fått ihop "serien" så bra så att de verkligen hör ihop.


HÄR ÄR HELA SERIEN:

          

TYCK TILL!

Kommentarer
Postat av: marianne

Bilderna och hela sammansättningen är perfekt.

Hade jag gått på högstadiet hade jag velat gå dit.Du har flera timmar på dig att bli klar med rapporten det fixar du !

Kram från Mor din

2009-05-24 @ 19:15:18
Postat av: karolina

Skitfina Rebuschka! (eller hur det stavas)! Det är så man drömmer sig tillbaka till högstadiet, på min tid fanns det minsann inga såna fina afficher inte :D!

2009-05-24 @ 21:05:09
Postat av: Maria Sjöbergh

Supersnyggt! Inte bara en utan 3 och den röda tråden är perfekt. Well done!

Kram Maria

2009-05-25 @ 09:10:44
Postat av: Lillasyster!

Du vet att jag alltid tycker det du gor att bra! Detta kanns valdigt genomtankt och ar skitbra, fargerna ar valdigt tilltalade och iogonfallande! Jag saknar dig ocksa och ringer dig idag, antagligen innan du hunnit se detta. Idag har jag varit pa en fruktfarm, det hade du gillar. Fruktbuffe!! Puss

2009-05-26 @ 12:24:02
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Erica

SKITDUKTIG är du Rebecca!! Fattar inte var du får allt ifrån! Hälsa maken! Kram på er:)

2009-05-27 @ 05:03:44
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: ankapillan

Hej Rebecca, så fina afficher det är helt otroligt var får du allt ifrån? Jo jag vet det kallas talang!! Ha en underbar helg så hörs vi i veckan, hälsa Victor!! Kramis

2009-05-30 @ 17:46:26
Postat av: Ricard

Superbra helt enkelt!!!!!

2009-06-01 @ 20:58:51
Postat av: Karolina

Tråkmåns?

2009-07-18 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0