Bakning, fotografering & svimning

Har nyss bakat pepparkakor. Jättefina blev dem!:-) Har fått riktig baknoja. Brukar inte baka annars, men jag rycks med av denna juletid. Känner mig som en liten tomtemor när jag står där i köket med förklädet och kavlar.

Annars har jag haft den sista fotograferingen inför mitt skolprojekt idag. Känns så himla skönt! Morgondagen kommer att gå åt till att redigera bilder. Badrummet jag fotograferade idag är så sjukt fint så det ska bli kul att noga kolla igenom bilderna.

För övrigt så var jag på vårdcentralen i morse för att ta lite prover, bl.a. kolla sköldkörteln och om jag kan ha b-vitaminbrist. Fyra rör tog dem och allt kändes okej till en början. Men efter typ 5 min efter provtagningen så kände jag hur jag började försvinna och allt svartnade. Sköterskorna var jättesnälla och höll upp mina ben, baddade mig i pannan och höll upp mudden som tryckte på magen. Efter ett tag blev jag mig själv igen, men det var så himla obehagligt. Har inte varit känslig för att ta prover på sistone så jag vet inte varför det blev så nu. Tror att det beror på att jag kände mig lite matt och svag redan innan jag kom till vårdcentralen. Då blir det för bra med allt blod ovanpå det.
När jag precis hade återhämtat mig fick jag veta att de hade missat ett prov, men där sa jag stopp och belägg. Det får jag göra senare.

Jaja, nu mår jag bra i alla fall!
Ikväll är Victor hos Jocke så jag ska ha en kväll för mig själv, jätteskönt:-) Ska äta fullkornsmackor med makrill och fil & müsli till kvällsmat. Kanske kokar jag ett litet ägg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0