Fullt ös

Nu händer det mycket saker i tillvaron så det är tur att järntabletterna fungerar mot tröttheten! (Visste ni förresten att bajset blir kolsvart av järntabletter? Jag vet det nu.)
Idag var jag hos en familj som har köpt kök av Sjöberghs. Var där för att kolla lite på köket inför fotograferingen jag ska göra där imorgon!:-) Dessutom har jag bakat lussekatter (som blev skitgoda, åt 4st med en gång) och kört rundor för att hitta rekvisita inför fotograferingen. Körde en fuling och köpte två rejält snygga (och rätt dyra) designföremål som jag tänkte lämna tillbaka när fotograferingen är klar. Dessutom har jag köpt jättefina blommor och frukt som ska smycka köket. Jag har även varit på Sjöberghs och fotograferat idag och "testkört" min lilla utrustning. Studiobelysningen jag införskaffat är helt amazing!

Imorgon ska jag fota hos kunden klockan 10. Sen ska jag och Victor åka till Helsingborg och köpa en vagn. Klockan fyra ska jag på nytt besök hos en kund för att titta på dennes badrum (som jag också ska fotografera) Ja, inte har man tid att tänka på att man är gravid i dessa dagar inte!

Och just det, jag har redigerat bilderna från fotograferingen på Sjöberghs också!

Nu ska jag äta några godisbitar, kanske en lussekatt, dricka ett glas julmust, titta lite på TV och därefter gå och lägga mig!










Några av bilderna jag tog på Sjöberghs idag


Kommentarer
Postat av: mamma

Som du ligger i.Skitfina bilder,du blir kanske proffs.Puss o kram

2010-11-18 @ 12:03:03
Postat av: ankapillan

Håller med så fina bilder!!

2010-11-24 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0