"Önskelista"

Sitter och dricker glögg och äter lussebulle och har det allmänt mysigt. Det spratt till i hela kroppen när jag vaknade idag och såg STORA snöflingor falla utanför fönstret. Jag älskar vinter, snö, kyla och JUUUUL!:-)
Ska snart till syster och julemysa och äta ädelostpaj med någon slags fikonsås (låter gott som fan) Först tänkte jag dock lägga upp en liten önskelista då många undrat vad jag önskar mig till min födelsedag. Here we go:


Grytunderlägg
Genomskinliga förvaringsburkar
till ris, pasta, mjöl, socker osv.
Stearinljus "Ester och Erik" (Bellis)
Toaletthandduk
Knästrumpor & Benvärmare
Köksvåg
Fruktskål
Kaffepress

Köksredskap "kit" med stekspade, soppslev osv.
Presentkort Åhléns
Presentkort IKEA
Presentkort Lagerhaus
Yvonne Rydings dagkräm
Upplevelser
t.ex. bio, gravidmassage, manikyr, presentkort restaurang
Kastruller i olika storlekar från liten till mellanstor (sånna som det inte bränner fast i)

Sådär! Brukar alltid skruva på mig när folk frågar vad jag önskar mig. Känner mig så girig och dessutom brukar jag inte komma på något. Men detta året tänkte jag: Vafan, jag är värd presenter!:-P

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack for tipsen,bra att veta vad du vill ha.

puss o Kram

2010-11-25 @ 13:09:48
Postat av: ankapillan

Jättebra önskelista! Skönt att veta vad man kan välja på!! Kramar o Pussar!

2010-11-27 @ 22:23:41
Postat av: ankapillan

Jättebra önskelista! Skönt att veta vad man kan välja på!! Kramar o Pussar!

2010-11-27 @ 22:26:33
Postat av: ankapillan

2010-11-27 @ 22:27:40
Postat av: ankapillan

Jättebra att veta vad du villa ha, annars är det så svårt!! Kramar

2010-11-27 @ 22:29:37
Postat av: ankapillan

Datorn vill inte som jag därför blev det så många meddelande!!??

2010-11-27 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0